جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
نمایشگاه مجازی طیف جدیدی از مخاطبان را به چرخه کتاب افزود

محمدهادی جوکار گفت: نمایشگاه مجازی کتاب توانست طیف مخاطبانی را که تا پیش از این به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دسترسی نداشتند، به چرخه کتاب اضافه کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، محمدهادی جوکار مدیرعامل انتشارات کتابستان معرفت در گفت‌وگو با روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران بیان کرد: پیش از آغاز نمایشگاه مجازی، نمی‌دانستیم که سازوکار نمایشگاه دقیقا به چه صورت است و استقبال مردم چگونه خواهد بود، چون این اولین تجربه نمایشگاهی در بستر مجازی برای مردم و ناشران بود.
 
وی با اشاره به استقبال خوب از اولین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران افزود: کلیت کار خوب است و دست‌اندرکاران برگزاری این رویداد هم خوب عمل کردند. اتصال سامانه پست به نمایشگاه مجازی هم یک اتفاق خوب و خلاقانه بود و موجب شد کارها به‌صورت منظم و پشت‌سر‌هم انجام شود.
 
او در ادامه بیان کرد: البته یک سری مشکلات هم وجود داشت که نباید غیرمنصفانه آن‌ها را بزرگ کرد و دیگر محاسن نمایشگاه و تلاش‌هایی که برای برگزاری آن انجام شده را نادیده گرفت. همچنین نمایشگاه مجازی کتاب توانست طیف مخاطبانی را که تا پیش از این به نمایشگاه کتاب در تهران دسترسی نداشتند، به چرخه کتاب اضافه کند که اتفاق خوبی است.
 
جوکار در پایان گفت: با 140 عنوان کتاب در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران حضور پیدا کردیم و حدود 10 عنوان از کتاب‌های جدید هم به نمایشگاه نرسید. بیشتر کتاب‌های ما در فضای داستان ایرانی هستند. مجموعه کارهای اخلاق و سخن بزرگان و در زمینه ترجمه هم آثاری در حوزه نقد و آسیب‌شناسی موضوعات بین‌‌المللی داریم.  
 
نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول بهمن آغاز و تا دهم  بهمن ماه در سامانه tehranbookfair.ir ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها