جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
عطر خوش کتاب در همه ایران پخش شد

علی مصدق گفت: خیلی خوب است که از طریق نمایشگاه مجازی، کتاب به وسعت جغرافیای ایران عرضه شد. از چهار گوشه کشور حتی از دورترین شهرها و روستاهای کشور برای کتاب درخواست داشتیم.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، علی مصدق، معاون انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب در گفت‌وگو با روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران بیان کرد: برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران، فکر و ایده خوبی بود که باید زودتر از اینها عملی می‌شد.
 
وی ادامه داد: از قبل پیش‌بینی استقبال بالا از این نمایشگاه را داشتیم و لذا با انجام تبلیغات خوب، فراهم کردن زیرساخت‌های لازم و آمادگی کامل در این شرایط حاضر شدیم و فروش خیلی خوبی هم داشتیم. برخی مشکلات همچون کندی سایت به‌ویژه در روزهای اول و برخی نواقص جزئی دیگر نیز در ابتدای کار تا اندازه‌ای طبیعی است. اما در کنار بیان این موارد، باید به همکاری خوب اداره پست با نمایشگاه نیز اشاره کنیم.
 
این فعال حوزه نشر همچنین عنوان کرد: خیلی خوب است که از طریق نمایشگاه مجازی، کتاب به وسعت جغرافیای ایران عرضه شد. از چهار گوشه کشور مشتری داشتیم، حتی از دورترین شهرها و روستاهای کشور. در این نمایشگاه بازهم حال و هوا و عطر خوش کتاب در همه ایران جاری شد. 
 
او همچنین اظهار کرد: با توجه به میزان استقبال از آثار و فروشی که تا دو روزهای گذشته داشتیم، پیش‌بینی می‌کنم که فروش ما حتی از نمایشگاه بین‌المللی هم بیشتر شود.
 
علی مصدق در پایان با اشاره به عرضه 120 عنوان کتاب از سوی این مرکز نشر در نخستین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: بیشتر کتاب‌های علوم انسانی، ادیان، عرفان و فلسفه ما با استقبال خیلی خوبی روبه‌رو شدند. البته با وجود این‌که اعلام وصول تعدادی از آثارمان را دریافت کرده بودیم، به دلیل ثبت نشدن در سایت خانه کتاب و ادبیات ایران، امکان عرضه در این نمایشگاه را پیدا نکردند که «دانشنامه دین» از آن‌جمله است.
 
نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول بهمن آغاز و تا دهم  بهمن ماه در سامانه tehranbookfair.ir ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها