چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
بودجه سال 1400 نهاد کتابخانه‌ها را پیگیری می‌کنیم

 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، طی تماس‌های تلفنی جداگانه با سه تن از نمایندگان شهرستان‌های استان و عضو کمیسیون تلفیق مجلس در خصوص پیشنهاد بودجه سال 1400 نهاد کتابخانه‌ها پیگیری و رایزنی کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علی اکبر سبزیان، مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در گفتگو با حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین حسین‌زاده بحرینی، نماینده مردم مشهد و کلات، سیداحسان قاضی‌زاده، نماینده مردم فریمان و سرخس و حجت‌الاسلام و المسلمین جواد نیک بین، نماینده شریف کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی درخصوص بودجه سال 1400 نهاد کتابخانه‌ها رایزنی کرد.
 
در این تماس‌ها سه نماینده استان در مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون تلفیق مجلس با تاکید بر اقدامات ارزشمند فرهنگی صورت گرفته توسط کتابخانه های عمومی استان در حوزه ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی تاکید نمودند از پیشنهاد ارایه شده توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای سال 1400 حمایت کرده و درخصوص بودجه نهاد و رفع مشکلات کتابخانه ها قول پیگیری دادند.


حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین حسین‌زاده بحرینی، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در این گفت‌وگوی تلفنی با اشاره به نقش موثر کتابداران به عنوان مروجان کتابخوانی در سراسر کشور افزود: پیگیری نمایندگان برای افزایش بودجه سال آینده نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به ایجاد حس رضایت‌مندی در کتابداران کمک می‌نماید.

همچنین سید احسان قاضی‌زاده، نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به پیگیری بودجه سال مالی 1400 نهاد کتابخانه‌ها در مجلس شورای اسلامی افزود: کتابخانه ها به عنوان پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی در همه عرصه‌ها خوش درخشیده‌اند و نمایندگان مجلس باید از این پایگاه های فرهنگی حمایت نمایند.

حجت‌الاسلام و المسلمین جواد نیک بین، نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس اسلامی نیز در این تماس تلفنی قول همکاری به منظور تصویب بودجه پیشنهادی سال مالی 1400 را داد و افزود: سال 1400 مشکل بودجه این نهاد را حل می‌کنیم و این قول را به کتابداران زحمتکش کشور می‌دهیم که بودجه پیشنهادی در سال آینده محقق گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها