چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
جام باشگاه‌های کتابخوانی سالمندان از اول آذرماه آغاز خواهد شد

طرح جام باشگاه‌های کتابخوانی سالمندان از روز شنبه (اول آذرماه) سال جاری با اعلام فراخوان این طرح در سایت بنیاد فرهنگ سالمندی، اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به‌نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگ سالمندی، مدیر عامل این بنیاد در گفتگویی کوتاه از آغاز ثبت‌نام جام باشگاه‌های کتابخوانی سالمندان از اول آذرماه خبر داد.
 
مسعود صبغی با اعلام این موضوع گفت: با توجه به سرعت حرکت جامعه ایران به سمت سالمندی و ضرورت پرداختن به موضوعات مختلف سالمندی در راستای ایجاد و توسعه فضای بالندگی و نقش آفرین سالمندان، در دوره خاص خودشان، بنیاد فرهنگ سالمندی با همکاری دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، طرح جام باشگاه‌های کتابخوانی سالمندان را ارائه داد که از روز شنبه (اول آذرماه) سال جاری با اعلام فراخوان این طرح در سایت بنیاد فرهنگ سالمندی، رسما اجرای آن آغاز خواهد شد.
 
وی ادامه داد: در همین راستا و بر اساس متن فراخوان، علاقمندان به این حرکت فرهنگی که در سطح ملی دیده شده، می‌توانند با ثبت‌نام خود، با شرایط مندرج در فراخوان، فعالیت خود را در قالب‌های تعریف شده آغاز کنند.
 
مدیرعامل بنیاد فرهنگ سالمندی ضمن تقدیر از حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نمایندگی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی بیان داشت: این طرح برای اولین بار هست که با نگاه به موضوع سالمندی در کشور به اجرا در می‌آید که امیدواریم بتوانیم با موفقیت به اهداف پیش‌بینی‌شده آن دست پیدا کنیم.
 
لازم به ذکر است؛ بر اساس فراخوان این طرح، دریافت آثار در بخش‌هایی از جمله؛ نامه‌نویسی، فیلم موبایلی، معرفی بهترین کتاب خوانده شده، معرفی بهترین مترجم/نویسنده، انجام خواهد داشت. علاقمندان به مشارکت در این جام می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به وبسایت بنیاد و راه‌های ارتباطی مراجعه نموده و با استفاده از راهنمایی‌های متن فراخوان، ثبت‌نام خود را انجام دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها