سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
طرح تبادل کتاب میان اعضاء کتابخانه ملی انجام شد

طرح تبادل کتاب در راستای ارتقاء فرهنگ کتابخوانی در سال‌های مختلف اجرا شده‌است و این طرح در سال جاری و در هفته کتاب بین اعضاء و پرسنل سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی سازمان و کتابخانه ملی ایران، اداره کل اطلاع‌رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران طرح تبادل کتاب را از سال 1393 اجرایی کرده و این طرح امسال همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی هر روز تا تاریخ 29 آبان از ساعت 9 صبح تا 17 در محوطه آب‌نمای کتابخانه ملی انجام می‌شود. 
 
رضا شهرابی، مدیرکل اطلاع‌رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در توضیح این خبر گفت: به دلیل قرار گرفتن در روزهای کرونایی و برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی کتاب‌هایی که هر روز برای تبادل به غرفه واحد اطلاع‌رسانی ارائه می‌شود به مدت 24 ساعت در قرنطینه نگهداری می‌شوند.
 
وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه مجازی تازه‌های ایران‌شناسی و ارائه کتب تازه خریداری شده در این زمینه از دیگر برنامه‌های اداره کل اطلاع‌رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در هفته کتاب و کتابخوانی است.
 
شهرابی عنوان کرد: در سال جاری حدود 100 عنوان کتاب تخصصی در حوزه ایران‌شناسی توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران خریداری شده‌است که از این تعداد 20 عنوان کتاب شاخص برای معرفی به اعضاء کتابخانه ملی ایران و علاقه مندان به نمایش گذاشته‌است که برای مشاهده این نمایشگاه مجازی اینجا کلیک کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها