دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
نمایشگاه تجهیزات منابع غیرکتابی کتابخانه ملی ایران افتتاح شد

نمایشگاه تجهیزات منابع غیرکتابی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به مناسبت هفته کتاب با حضور اشرف بروجردی، رئیس این سازمان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، نمایشگاه تجهیزات منابع غیرکتابی صبح امروز (26 آبان‌ماه) در تالار منابع غیرکتابی ساختمان کتابخانه ملی با حضور اشرف بروجردی، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران افتتاح شد.

رضا شهرابی، مدیرکل اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در تشریح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه تجهیزات منابع غیرکتابی براساس نیازسنجی مخاطبان راه‌اندازی شده‌است و بنا است براساس منابع موجود در کتابخانه ملی ایران خدمات گسترده‌تری به مخاطبان ارائه کند.

وی ادامه داد: نمایشگاه تجهیزات منابع غیرکتابی، در تالار منابع غیرکتابی ساختمان کتابخانه ملی دائمی است و مراجعان می‌توانند از این منابع که شامل آلبوم‌های عکس، تمبر، منابع دیداری و شنیداری، فیلم‌های 16 میلیمتری و 8 میلیمتری، میکروفیلم، میکروفیش، اسلایدها و غیره بازدید کنند.

مدیرکل اطلاع‌رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران ادامه داد: این نمایشگاه بر پایه منابع غیرکتابی در مخازن سازمان ایجاد شده تا پاسخگوی نیاز پژوهشگران و مخاطبان در حوزه منابع غیرکتابی باشد.

فریبرز خسروی،، معاون کتابخانه ملی ایران؛ هانیه گراییلی، مدیرکل حوزه ریاست، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل نیز در افتتاح نمایشگاه تجهیزات منابع غیرکتابی حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها