یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
اعلام نشست‌های خانه کتاب و ادبیات ایران در سومین روز «هفته کتاب»

موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در سومین روز از بیست‌وهشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران میزبان پنج نشست تخصصی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از ستاد خبری بیست‌وهشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، نشست‌های دوشنبه‌(بیست‌وششم آبان ماه) همزمان با سومین روز از بیست‌وهشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران به‌صورت مجازی از سوی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران با همکاری سازمان‌ها، نهادها، انجمن‌ها و تشکل‌های فعال حوزه نشر برگزار می‌شود، به شرح زیر است؛
 
در این روز از ساعت ۱۰ تا 11 و 30 دقیقه نشست «گسترش زبان فارسی در جهان و معرفی بهتر ایران» با حضور دکتر رضامراد صحرایی، دکتر ایوب دهقانکار، دکتر شهروز فلاحت‌پیشه و مسعود حسنی با مشارکت بنیاد سعدی برگزار خواهد شد.
در این روز همچنین از ساعت ۱۲ تا 13 و 30 دقیقه نشست «نقش مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در تاریخ‌نگاری جنگ» با حضور محمدجواد اکبرپور بازرگانی، یدالله ایزدی و روح‌الله بابانژاد گتابی با مشارکت سازمان اسناد و تحقیقات دفاع مقدس برگزار می‌شود.

در ادامه برنامه‌های این روز نیز از ساعت ۱۴ تا 15 و 30 دقیقه نشست «بازاریابی در حوزه کتاب» با حضور دکتر هرمز مهرانی،  دکتر گلاره مرتضایی و محمدرضا مهدوی با مشارکت انجمن بازاریابی اجرا شده و از ساعت ۱۶ تا 17 و 30 دقیقه نیز نشست «نقش تفکر انتقادی در ترویج کتابخوانی» با حضور دکتر ابراهیم خدایار، دکتر محسن حاجی‌زین ‌العابدینی و دکتر فواد مولودی با مشارکت انجمن نقد ادبی و شبکه مروجان کتابخوانی کشور برگزار می‌شود.

در آخرین برنامه از سومین روز هفته کتاب، نشست «ارتقاء فرهنگ کتابخوانی در ایران در مقایسه با کشورهای دیگر» از ساعت ۱۸ تا 19 و 30 دقیقه با حضور محمد سمیعی، روح‌الله حسینی و احمد شاکری با مشارکت دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها