شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
حامدصلاحی دبیر تحریریه خبرگزاری کتاب ایران شد

طی حکمی از سوی ایوب دهقانکار،‌ مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، صلاحی به سمت دبیر تحریریه خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، ایوب دهقانکار طی حکمی حامد صلاحی را به‌عنوان دبیر تحریریه خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) منصوب کرد.
 
در متن حکم مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران خطاب به صلاحی آمده ‌است:

«جناب آقای دکتر حامد صلاحی
نظر به مراتب تعهد و تخصص جنابعالی در حوزه کتاب و رسانه، به موجب این حکم به عنوان «دبیر تحریریه خبرگزاری کتاب ایران» منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از کارشناسان این عرصه، در افزایش اثربخشی این خبرگزاری تخصصی در حوزه کتاب موفق و پیروز باشید.»

حامد صلاحی، دانش آموخته زبان و ادبیات فارسی دانشگاه تهران و مدرس دانشگاه سوره است. دبیری انجمن فکری ادبیات کانون اندیشه جوان، دبیری کارگروه ادبیات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و دبیری شورای کارشناسی مطبوعات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از سوابق اوست.

صلاحی ضمن سردبیری جنگ ادبی-هنری اقالیم قلم و دبیری سرویس در هابیل، آینده‌سازان، زمانه، پنجره، کتاب هفته خبر و خانه کتاب اشا با جراید گوناگون دیگری از جمله بخارا، رودکی و همشهری داستان همکاری داشته است.

وی -که در حال حاضر برنامه زنده شب ادبیات (شبکه چهار) را سردبیری می کند- نویسندگی مجله کتاب و ادبیات فانوس در همین شبکه را بر عهده داشت و در حال تولید حاشیه کتاب (در مقام سردبیر) است.

گفتنی است پیش از این حسن محمودی، نویسنده و روزنامه نگار عهده‌دار دبیری تحریریه خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها