شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
مسابقه کتابخوانی «صدای پای پیروزی»

همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس کتابخانه فرهنگ‌سرای خانواده با مشارکت انتشارات روزگار ویدئوکلیپ مسابقه مجازی کتابخوانی با عنوان «صدای پای پیروزی» منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی فرهنگ‌سرای خانواده؛ این مسابقه مجازی برگرفته از کتاب «خواب خون» به قلم محمد عزیزی با الهام از زندگی شهید فهمیده و واقعیت‌های تلخ و شیرین دفاع مقدس به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و تقویت ایثار و از خود گذشتگی در افراد خانواده برگزار می‌شود.

نویسنده، خاطرات و داستان زندگی محمدحسین فهمیده را طی گفت‌وگو با خانواده شهید (پدر، مادر و برادران) و دوستانش، دیدن نوارهای ویدئویی مربوط به خاطرات خانواده، دوستان و معلمین شهید درباره ایشان و براساس خاطرات هم‌رزمان در خرمشهر به رشته تحریر در آورده است.

محمد عزیزی کتاب خواب خون را در پاسخ یک نیاز درونی دیرینه نوشته و چون آن را یک رمان تاریخی می‌داند، در نوشتن حوادث آن از وقایع تاریخی معاصر استفاده کرده است. همچنین این اثر بهترین زندگی‌نامه داستانی نوجوانان در سال ۱۳۹۰ شناخته شده است.

علاقه‌مندان تا ۱۰ مهرماه می‌توانند در این برنامه شرکت کنند و ویدئو کلیپ شرکت در مسابقه مجازی «صدای پای پیروزی» در صفحه‌های مجازی این مرکز به نشانی Farhangsara_khanevade @ و Ketabkhanekhanevade @ در دسترس شهروندان است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها