چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
داستانی از تدبیر امام محمدباقر(ع) برای نوجوانان

کتاب «بوی سکه‌های نو» در قالب مجموعه داستان‌های مذهبی نوجوان از سوی به‌نشر همزمان با ایام شهادت پنجمین اخترتابناک آسمان امامت و ولایت منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی به نشر این اثر داستانی از تدبیر و راهگشایی امام محمدباقر(ع) است و در پشت جلد از این کتاب آمده است: «مشاور پیر از خوش حالی بر پیشانی امام بوسه زد و با صدای بلند گفت: درود بر تو ای محمد بن علی. گمان نمی‌کردم که بتوانی مشکل ما را حل کنی. و بعد رو به روح بن زنباع کرد و گفت: حق با تو بود، این همان راه سومی است که گفتی!»

کتاب بوی سکه‌های نو به قلم محمود پوروهاب و با تصویرگری اسماعیل چشرخ و طرح جلد امیروحید سعیدی‌فرد در 48 صفحه قطع وزیری در دو هزار نسخه با قیمت 10هزارتومان منتشر شده است.

کتاب‌های دورنمایی از زندگانی امام محمدباقر(ع)، معارف و معاریف، معصومین چهارده‌گانه، اصول کافی، پیشوای پنجم، مجموعه زندگی چهارمعصوم، نگاهی به زندگی امام محمدباقر (ع) به عنوان کتابنامه این اثر معرفی شده‌اند.

این کتاب در سال‌های گذشته با عنوان سکه‌هایی به نام محمد(ص) و تصویرگری دیگری از سوی به‌نشر در شش هزار نسخه چاپ شده بود.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «امام با خوش رویی با همه دست داد و حالشان را پرسید. زنباع دست در آب جویبار کرد و به فکر فرو رفت. امام چقدر متواضع و بامحبت است، هرکه او را نشناسد، گمان نمی‌برد که او فرزند رسول خدا و دانشمندترین مردان روزگار است.

کتاب «بوی سکه‌های نو» را می‌توانید از کتابفروشی‌های سراسر کشور و همچنین سایت www.behnashr.com  تهیه کنید.
 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها