شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹
شناخت سیره شهید آقابابایی در یک مسابقه کتابخوانی

مسابقه کتابخوانی از کتاب «سنگر مدیریت» نوشته امیرحسین دهخدایی ویژه عموم در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، مدیر فرهنگسرای پایداری اصفهان در این رابطه گفت: مسابقه کتابخوانی کتاب «سنگر مدیریت» نوشته امیرحسین دهخدایی توسط فرهنگسرای پایداری در دو بخش آزمون کتبی و شفاهی برنامه ریزی شده و ویژه عموم برگزار می‌شود.

سعید صرامی ادامه داد: این کتاب در مورد سردار شهید حاج اکبر آقابابایی است که از جوانان موفق و فرماندهان جنگ بوده و در این سال‌ها کمتر به او و سبک مدیریتش پرداخته شده است؛ در واقع جوانان با خواندن این کتاب می‌توانند از تجربه‌های مدیریتی این سردار شهید استفاده کنند.

وی افزود: این کتاب با 40 درصد تخفیف عرضه می‌شود و علاقه‌مندان تا 25 مرداد فرصت دارند کتاب و پاسخنامه را دریافت و تا 25 شهریورماه به فرهنگسرا تحویل دهند که بعد از بررسی، برگزیده‌ها معرفی می‌شوند.

مدیر فرهنگسرای پایداری تصریح کرد: همچنین نمایشگاهی از دوران زندگی این شهید از کودکی تا زمان شهادت در سالن شمع گلستان شهدای اصفهان برپا شده که مخاطبان می‌توانند در زمان دریافت کتاب از آن بازدید کنند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کتاب و پرسشنامه می‌توانند به فرهنگسرای پایداری واقع در سالن شمع گلستان شهدا مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها