دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
افزایش مهارت خواندن با مجموعه «مشق شب: شوق خواندن»

مجموعه چهار جلدی «مشق شب: شوق خواندن» نوشته سوسن طاقدیس به منظور تقویت درک متن و افزایش مهارت خواندن دانش‌آموزان از سوی انتشارات مدرسه منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی انتشارات مدرسه، بدون شک خواندن، محور اصلی سوادآموزی و پایه مشترک موفقیت در همه زمینه‌های تحصیلی است  و این مساله به قدری اهمیت دارد که مقالات و کتاب‌های متعددی در این زمینه چاپ شده است. اما آنچه در این فرآیند مسلم است فراهم آوردن زمینه‌ای برای خواندن است که به آن شوق خواندن می‌گویند.

با این هدف انتشارات مدرسه در مجموعه 4 جلدی «مشق شب: شوق خواندن» از «مجموعه‌ مهارت محور مشق شب» با گنجاندن داستان‌هایی سلیس نوشته سوسن طاقدیس و  پرسش و پاسخ نوشته معصومه نجفی پازوکی و ثریا علی محمد‌زاده و تصاویری از کارشناسان تصویرگر سعی کرده علاوه بر این که شوق خواندن را بیافریند، تقویت تمرکز و دقت خوانداری، ارتقای درک متن، افزایش دانش واژگانی و ایجاد عادت مطالعه را برای کودکان به ارمغان بیاورد.

این مجموعه بهترین نمونه تکلیف منزل برای دانش‌آموزان است که علاوه بر معلمان، والدین هم می‌توانند از آن استفاده کنند.

هر جلد از این مجموعه 6 داستان دارد در پایان هر داستان پرسش و پاسخ گنجانده شده است. ابتدا دانش‌آموز متن داستان را صامت خوانی می‌کند سپس به سوال‌های آن پاسخ می‌دهد.

مطالعه متن و پاسخگویی به سوال‌ها باید پشت سر هم و بدون فاصله باشد.
 
مجموعه «مشق شب: شوق خواندن» در قطع رحلی و مصور در تمامی فروشگاه‌ها و در فروشگاه مجازی انتشارات مدرسه به نشانی   https://pakhshmadreseh.ir/در دسترس مخاطبان قرار دارد.    
 
 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها