چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
دسترسی به برخی منابع مرجع در انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران رایگان شد

امکان دسترسی رایگان به برخی آثار مرجع و تخصصی انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی برای عموم علاقمندان (بدون شرط عضویت) فراهم شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها و نبود امکان مناسب به منابع فیزیکی، دسترسی رایگان به منابع اصلی و مرجع انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی در حوزه آرشیو، اسناد، کتابداری و نسخه‌پژوهی به همت اداره کل پژوهش و آموزش سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران فراهم شد.

پژوهشگران، اساتید، دانشجویان و دیگرعلاقه‌مندان برای استفاده از این منابع رایگان و دسترسی برای مشاهده یا دریافت فایل pdf می توانند به‌صورت رایگان به این منابع دسترسی پیدا کنند.

این دسترسی رایگان به منابع اصلی و مرجع انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در حوزه آرشیو، اسناد، کتابداری و نسخه‌پژوهی فراهم شده و می‌توان گفت که این مجموعه ازجمله منابع اصلی و مورد نیاز آرشیویست‌ها، کتابداران و دانشجویان است.

لازم به توضیح است که دسترسی به این منابع برای عموم امکان‌پذیر است به‌طوری که برای مشاهده و دریافت نسخه pdf کتاب‌ها و دیگر منابع ضرورتی بر عضویت افراد در کتابخانه ملی ایران وجود ندارد. برای دریافت راهنمای ورود به این سامانه و بهره مندی از آن اینجا کلیک کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها