شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
دومین دوره جایزه کتاب سال البرز فراخوان داد

دومین دوره جایزه کتاب سال استان البرز فراخوان خود را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، جایزه کتاب سال البرز را فرصتی برای نویسندگان، مترجمان و مصححان البرز جهت سنجش توانمندی‌های حرفه‌ای خود در رقابت با دیگر نویسندگان البرزی دانست.
 
ناصر مقدم گفت: با توجه به اطلاع‌رسانی جایزه کتاب سال البرز، نویسندگان، مترجمان و مصححان استان البرز می‌توانند با مطالعه آئین‌نامه شرکت در جایزه کتاب سال استان البرز (انتخاب نویسندگان، مترجمان و مصححان برتر استان البرز) و تکمیل فرم شرکت در جشنواره و ارسال اثر خود به معاونت فرهنگی مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز تا پایان مرداد ماه 1399 در جایزه کتاب سال استان شرکت کنند.

بر اساس فراخوان کتاب سال البرز، آثار ارسالی باید برای نخستین‌بار از سال ۱۳۹۸ منتشر شده باشند و جزو کتاب‌های کمک درسی و عکس‌برداری شده نباشد. همچنین کتاب باید دارای برگه اعلام وصول باشد.

یادآوری می‌شود، آثار شرکت کنندگان در کتاب سال استان البرز توسط هیات داوران مستقر در خانه کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داوری می‌شود.

جهت مشاهده فراخوان جایزه کتاب سال استان البرز اینجا و جهت دریافت فرم شرکت در جایزه کتاب سال استان البرز اینجا را کلیک کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها