سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
سه‌ جلد از مجموعه پنج جلدی «پرسشها و پاسخ های دینی»

سه جلد از مجموعه پنج جلدی «پرسشها و پاسخ‌های دینی» با هدف پاسخگویی به برخی سوالات متداول مرتبط با معارف دینی در میان جوانان و نوجوانان به قلم حسین سوزنچی در انتشارات مدرسه منتشر و روانه بازار شد. 

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی انتشارات مدرسه، خداشناسی، امام شناسی و پیامبر شناسی عناوین سه جلد از مجموعه «پرسش‌ها و پاسخ‌های دینی» است که  هم اکنون در دسترس مخاطبان قرار دارد.

در متن معرفی کتاب آمده است: اگرچه کلیات معارف اسلامی برای عامه مردم قابل فهم و دسترسی است اما در عین حال در درک این معارف نکات عمیقی هست که درک آن به دقت فراوان نیاز دارد. مخصوصا نسل جوان امروز به دلیل ذهن کاوشگر و پویا  سوالاتی زیادی در این پیرامون برایش مطرح می‌شود، که پاسخگویی به آن ضرو ی است. در این مجموعه سعی شده است پرسش‌های عمومی  پیش آمده برای جوانان جمع آوری و با مراجعه به آثار و آرای بزرگان دین به  آن‌ها پاسخ داده شود. آنچه این کتاب را از انواع مشابه برجسته می‌سازد طبقه بندی موضوعی، پاسخ موردی و جزیی، توجه به شبهات و سوالات روز می‌باشد. 

بنابراین گزارش؛ این مجموعه، هر چند برای اقشار و گروه‌های فکری مختلف قابل استفاده است، اما مخاطبانِ اصلی آن، در درجه اول معلمان و دبیران محترم دینی،و در درجه دوم دانش» آموزان می‌باشند.

                                  

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها