شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
راه اندازی پویش «دوریم و دوستیم» در انتشارات مدرسه

انتشارات مدرسه با همکاری گروهی از ناشران کشور با هدف فراهم آوردن امکان دسترسی عموم مردم به کتاب‌های مناسب با تخفیف ویژه پویش «دوریم و دوستیم» را راه اندازی کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی انتشارات مدرسه؛ با توجه به استمرار شرایط اضطراری ناشی از ویروس کووید-۱۹ در کشور و همچنین تداوم مبارزه با بیماری کرونا و اهمیت موضوع قطع زنجیره انتقال این ویروس، در انتشارات مدرسه پویش «دوریم و دوستیم» راه اندازی شد.

 با توجه به ضرورت پرهیزاز حضور در اماکن عمومی و روی آوردن به خرید از راه دور پویش«دوریم و دوستیم» از 20 اردیبهشت ماه  شروع  و تا پایان تابستان سال جاری ادامه دارد.

در این پویش که سراسری است سعی شده  آثار همه حوزه‌ها اعم از رمان، داستان، علمی، آموزشی و روانشناسی و... از انتشارات مدرسه و 20 ناشر برگزیده قابل دسترسی باشد تا علاقه‌مندان بتوانند راحت‌تر و با توجه به نیاز خود خرید کنند.

در این پویش تدابیری برای تجهیز کتابخانه‌های مدارس برای  معلمان و دانش آموزان، کتابفروشی‌ها، نمایندگی‌ها و پاتوق‌های فرهنگی و برگزاری مسابقات کتابخوانی و نمایشگاه کتاب آن‌لاین اندیشیده شده است. برنامه‌های دیگری هم با این پویش همراه است که متعاقباٌ اعلام خواهد شد.

بنابراین گفته؛ مخاطبان  و دوستداران آثار ناشران  با مراجعه به پایگاه خبری انتشارات مدرسه به نشانی ‌www.madresehpub.ir    می‌توانند با کلیک روی کتاب‌های انتشارات مدرسه، منتخب کتاب‌های سایر ناشران و کتاب ومحصولات آموزشی  آثار مورد نظر پویش را انتخاب و خریداری کنند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها