پنجشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
«ویروس کرونا و پرسش‌ها و نگرانی‌های من» منتشر شد

کتاب «ویروس کرونا و پرسش‌ها و نگرانی‌های من» اثر الیزابت جِنِر، کِیت ویلسون و نیا رابرتس به همت نشر افق در قالب الکترونیک منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این کتاب با ترجمه‌ ثمین نبی‌پور از طریق وب‌سایت نشر افق و کانال تلگرام این نشر در دسترس عموم قرار گرفته است.
 
در معرفی این کتاب آمده است: «در ماه‌های اخیر، ویروس کرونا زندگی بچه‌های جهان را دگرگون کرده و اگر والدین نتوانند دغدغه‌های ذهنی فرزندان‌شان را تشخیص داده و پاسخ‌گوی پرسش‌های آنان باشند، کودکان در سازگاری با بحران دچار مشکل خواهند شد. در همین راستا نشر افق با ترجمه و انتشار رایگان این کتاب اثر الیزابت جِنِر، کِیت ویلسون و نیا رابرتس برای برطرف‌کردن دغدغه‌های ذهنی کودکان به کمکِ والدین آمده است.»
 
 اکسل شفلر؛ تصویرگر کتاب گروفالو در این کتاب تلاش کرده با شوخ‌طبعی بر ویژگی‌های مثبت زندگی در روزگار قرنطینه تأکید و لحظه‌های خوشایندی برای مخاطبان خلق کند.
 
توصیه‌ها و پاسخ‌های نویسندگان کتاب هم زیرنظر پروفسور گراهام مِدلی؛ استاد مدل‌سازی بیماری‌های عفونیِ دانشگاه بهداشت و پزشکی مناطق حاره در لندن تدوین شده و والدین را توانمند می‌کند تا الگویی برای کنترل بحران‌های متفاوت در خانواده طراحی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها