دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
فراخوان مسابقه خاطره‌نویسی «قهرمان آشنای من» منتشر شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با مشارکت دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات‌درمانی استان، ‌مسابقه خاطره‌نویسی «قهرمان آشنای من» را به‌منظور ثبت حماسه‌سازی جهادگران عرصه سلامت کشور برگزار می‌کند.

به گزارش‌ خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از اداره‌ کل روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل کانون، این فراخوان با هدف ثبت حماسه‌آفرینی جهادگران عرصه‌ سلامت در مواجهه با ویروس کرونا و تبیین نقش ارزنده‌ آنان در پاس‌داشت سلامتی مردم ایران اسلامی برگزار می‌شود.
 
بر اساس این فراخوان «حماسه و ایثار قهرمانان آشنا (پزشکان، پرستاران، کادردرمانی بیمارستان‌ها)»، «خاطره‌های روزهای کرونایی» و «قدرشناسی از تلاش‌های ارزش‌مند کادر درمانی و خانواده‌های آن‌ها در مقابله با ویروس کرونا»، از  محورهای موضوعی فراخوان ادبی «قهرمان آشنای من» به‌شمار می‌رود.

براین اساس، کودکان و نوجوانان ۸ تا ۱۸ سال و کادر درمانی کشور (پزشکان، پرستاران، کارکنان دانشگاه و...) می‌توانند رخدادهای مانای این روزهای حوزه سلامت را در قالب خاطره‌نویسی ثبت‌ و تصویر آثار را تا پایان اردیبهشت سال ۱۳۹۹ از طریق پیام‌رسان واتس‌اپ یا گپ به شماره ۰۹۳۳۵۴۰۰۷۴۹ ارسال‌ کنند.

یادآوری می‌شود درج مشخصات شرکت‌کننده (نام و نام خانوادگی، گروه سنی، نشانی و شماره تماس) لازمه‌ی داوری آثار اعلام شده و در پایان افزون‌بر تجلیل برگزیدگان، خاطره‌های برگزیده نیز در قالب یک مجموعه منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها