سه‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
«معما در موزه» و راز میراث گرانبهای سرخپوست‌ها

رمان «معما در موزه» نوشته آنه هیلرمن با ترجمه حمیده نعمتی لفمجانی از سوی انتشارات علمی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی انتشارات علمی، کتاب «معما در موزه» رمانی معمایی از نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، آنه هیلرمن است. پیش از این چهار رمان معمایی دیگر نیز از او به چاپ رسیده است که همه آن‌ها جزو پرفروش‌ترین رمان‌های نیویورک تایمز به حساب می‌آیند.

داستان این کتاب در باره کارآگاه جو لیفورن است که درگیر پرونده‌ای پیچیده، معمایی و پر رمز و راز می‌شود. میراثی گران‌بها در موزه ناپدید شده که مربوط به دوره ارزشمندی از تاریخ است. برای حل پرونده، سرهنگ لیفورن با معماهای پیچیده‌ای روبه‌رو می‌شود و در این حین با مرگ مظنون اصلی پرونده، همه چیز مرموزتر از قبل می‌شود.

معما در موزه، داستانی است که در جنوب غرب آمریکا، جایی که قوم ناواهو ساکن هستند، رخ می‌دهد. قوم ناواهو از لحاظ جمعیت دومین قبیله سرخپوست و بومی بزرگ آمریکا محسوب می‌شود. آنه هیلرمن روزنامه‌نگار و نویسنده پرفروش در نیویورک تایمز است. کتاب‌های اول او درمورد سفر، مناطق دیدنی محلی نیومکزیکو و رستوران‌ها بود.  او دختر تونی هیلرمن، نویسنده مشهور رمان‌های جنایی آمریکاست که در سال 2008 درگذشت.
 
رمان «معما در موزه» نوشته آنه هیلرمن با ترجمه حمیده نعمتی لفمجانی از سوی انتشارات علمی با قیمت 59هزارتومان منتشر شده است. گفتنی است با خرید آنلاین از سایت این انتشارات می‌توانید از 15درصد تخفیف همیشگی این نشر بهره‌مند شوید.
 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سهند ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
    سلام. کتاب رو به تازگی خوندم. به تمام معنا فوق‌العاده بود. پیشنهاد میکنم علاقمندان به رمانهای پلیسی و معمایی حتما بخونن.
  • نیاز ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    سلام. کتاب محشر بود. هم داستان جالبی داشت و هم ترجمه روان و خوبی داشت. پیشنهاد می‌کنم حتما علاقمندان این کتاب را از دست ندهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها