یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
نامه‌های نوجوانان به سردار سلیمانی

محسن کریمی گفت: در پویش «نامه‌ای به سردار آسمانی» که به همت حوزه هنری کودک و نوجوان برگزار می‌شود، تاکنون بیشترین آثار رسیده مربوط به گروه سنی ۱۴ تا ۱۶ سال است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، محسن کریمی، دبیر پویش نامه‌ای به سردار آسمانی به روابط عمومی حوزه هنری کودک و نوجوان گفت: شهید سپهبد قاسم سلیمانی، سرباز ولایت و شهید ملی و بین‌المللی است و به همین دلیل باید نسل جوان و نوجوان با سیره اخلاقی و زندگی آسمانی او آشنا شود.

وی با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی الگوی کامل شخصیت ایرانی- اسلامی است گفت: این شهید آسمانی، احساسات ضداستکباری ملت‌های منطقه را بیش از پیش برانگیخته است و نسل نوجوان باید با دلایل محبوبیت این شهید چه در دوره حیات و چه تجلیل باشکوه مردمی از پیکر ایشان مطلع شود.

کریمی همچنین با اشاره به پویش نامه‌ای به سردار آسمانی، ادامه داد: تاکنون آثار قابل توجهی به دبیرخانه این پویش ارسال شده که بیشترین آثار به ترتیب مربوط به استان‌های تهران، خراسان رضوی و کرمان بوده است.

دبیر پویش نامه‌ای به سردار آسمانی اضافه کرد: همچنین بیشترین دلنوشته‌های رسیده به دبیرخانه، مربوط به دختران دانش‌آموز ۱۴ تا ۱۶ سال است.

گفتنی است این پویش ویژه گروه سنی شرکت کنندگان ۱۲ تا ۱۸ سال و فرصت ارسال آثار تا پایان بهمن ماه  ۱۳۹۸ است و جدا از داوری آثار و معرفی برگزیده‌ها، برترین آثار دریافتی در قالب یک مجموعه کتاب منتشر خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند دلنوشته‌های خود را حداکثر در ۵۰۰ کلمه تایپ شده به نشانی الکترونیک: sardareasemani@gmail.com یا به نشانی دبیرخانه پویش سردار آسمانی واقع در میدان آرژانتین، خیابان شهید احمد قصیر، خیابان دوازدهم غربی، شماره ۳ یا شبکه‌های اجتماعی سروش و بله به نام سردار آسمانی به خط ۰۹۱۲۸۱۹۲۳۱۸ ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۵۱۳۳۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند فرم فراخوان را از سایت http://nojavantehran.ir حوزه هنری کودک و نوجوان دریافت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها