شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
شب شعر غزه با حضور شاعران بین‌المللی و اجرای غلامرضا صنعتگر

شب شعر «مقاومت غزه» با حضور شاعرانی از کشورمان و کشورهای اسلامی به همراه اجرای سرود «قاسم هنوز زنده است» توسط غلامرضا صنعتگر 29دی ماه در فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای انقلاب اسلامی، در این برنامه که با همکاری فرهنگسرای ملل و همزمان با روز مقاومت غزه برگزار می‌شود،  سیدعلی موسوی‌گرمارودی، یوسفعلی میرشکاک، حسین اسرافیلی، علی‌محمد مودب، محمدمهدی سیار، میلاد عرفان‌پور، امید مهدی‌نژاد و علی داوودی به شعرخوانی با موضوع مقاومت می‌پردازند.

در بخش بین‌الملل این برنامه نیز شاعرانی از کشورهای پاکستان، بحرین، یمن و هند اشعار خود را برای شرکت کنندگان می‌خوانند؛ محمد کاظم کاظمی و سید احمد حسینی شهریار از پاکستان، احمد الحجیری از بحرین، احمد الجنید از یمن و سید عابدرضا‌نوشاد از هند میهمانان خارجی این نشست خواهند بود.

در آیین شب شعر بین‌المللی مقاومت غزه، بخش ویژه‌ای به شهید سردار قاسم سلیمانی اختصاص دارد و غلامرضا صنعتگر، خواننده قطعه موسیقی «قاسم هنوز زنده است» به اجرای این قطعه و 3 اثر دیگر می‌پردازد.
همزمان با این برنامه نمایشگاه کاریکاتور با موضوع غزه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در آیین شب شعر «مقاومت غزه» می‌توانند یکشنبه 29 دی ماه ساعت 15:30 به فرهنگسرای انقلاب اسلامی به نشانی بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای خیابان کمیل شرقی مراجعه کنند. ورود عموم در این آیین آزاد است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها