شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
بازدید رئیس مجلس شورا و وزیر فرهنگ و ورزش قطر از غرفه ایران در نمایشگاه کتاب دوحه

رئیس مجلس شورا و وزیر فرهنگ و ورزش قطر از غرفه ایران در نمایشگاه بین‌المللی کتاب دوحه بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، در نخستین روز از نمایشگاه کتاب دوحه، احمد بن عبدالله بن زید آل‌محمود، رئیس مجلس شورای قطر و صلاح بن غانم العلی همراه با هیئتی از مسئولان نمایشگاه کتاب دوحه از غرفه ایران بازدید کردند.

در این دیدار محمد سلگی، رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات؛ محمدعلی سبحانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در قطر؛ رضا شهریور، رایزن فرهنگی ایران در قطر و احمد شاکری، مشاور مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران حضور داشتند.

رئیس مجلس قطر با قرائت شعری از حافظ به پاسداشت زبان و ادب فارسی و فرهنگ ایران پرداخت و در جریان حضور ایران در این دوره از نمایشگاه قرار گرفت.

وزیر فرهنگ و ورزش قطر نیز از حضور ایران در این دوره از نمایشگاه به روال سنوات گذشته تشکر کرد و از آن به‌خوبی یادکرد. همچنین جاسم احمد البوعینین، رئیس نمایشگاه کتاب دوحه از سفر سال گذشته خود به دعوت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به نیکی یادکرد و آن را برای تقویت فعالیت‌های فرهنگی دو کشور مناسب دانست و خواستار تقویت آن شد.

سی امین دوره نمایشگاه کتاب دوحه با شعار «افلا تتفکرون» و با محوریت کتب علمی با حضور ۳۳۱ ناشر و نمایندگان ۳۱ کشور خارجی در حال برگزاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها