چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
کرمان میزبان 496 ناشر داخلی، بین‌المللی و الکترونیک

چهارصد و چهارمین نمایشگاه کتاب استانی و هجدهمین نمایشگاه کتاب استان کرمان با حضور ناشران داخلی، بین‌المللی و ناشران الکترونیک روز شنبه (7 دی­) افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، در هجدهمین دوره نمایشگاه کتاب کرمان 496 ناشر داخلی، بین‌­المللی و الکترونیک در 3 سالن 96 هزار 885 عنوان کتاب را در محل دائمی نمایشگاه‌­های بین­‌المللی کرمان به علاقه‌مندان عرضه می‌کنند.

بر اساس این گزارش، ۹ کتاب‌فروشی از استان کرمان در قالب طرح «همراه» با ستاد برگزاری نمایشگاه تعامل و همکاری خواهند داشت.

برای این نمایشگاه مبلغ 650 میلیون تومان بُن کارت یارانه‌ای الکترونیکی خرید کتاب در نظر گرفته‌ شده است که از طریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه با ارائه کارت ملی به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود و بن‌های توزیع‌ شده هم تا سه هفته پس از اتمام
نمایشگاه در کتاب‌فروشی‌های منتخب، دارای اعتبار خرید خواهند بود.

برای این این رویداد فرهنگی یک هفته‌ای، برنامه‌­های جنبی مختلفی در نظر گرفته‌ شده است که ازجمله می‌­توان به برگزاری نشست‌های تخصصی با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی، نمایش تابلوهایی در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب، رونمایی از
تازه‌های نشر استان، مراسم تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران حوزه کتاب، ایستگاه نقاشی و سرگرمی برای کودکان و نوجوانان، نشست‌های تخصصی در حوزه سبک زندگی و آسیب‌های اجتماعی، شب‌شعر و... اشاره کرد.

هجدهمین نمایشگاه کتاب استان کرمان از تاریخ 7 تا 13 دی­ماه همه‌روزه از ساعت 09:30 تا 20 پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها