پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۸۷ - ۱۵:۰۸
مسوولان كتابخانه ملي بر مزار صفارزاده

رئيس سازمان اسناد و كتابخانه ملي و جمعي از مسوولين اين سازمان چهارشنبه، هشتم آبان‌ماه با حضور بر مزار مرحومه طاهره صفارزاده در آستان مقدس حضرت صالح بن موسي الكاظم(ع) نسبت به مقام اين بانوي فرهيخته اداي احترام كردند.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي سازمان اسناد و كتابخانه ملي، علي‌اكبر اشعري، مشاور فرهنگي رئيس جمهور، درگذشت طاهره صفارزاده را ضايعه اي بزرگ دانست و افزود: كشور ما به دلايل مختلف مهد زايش و رويش چهره هاي تابناكي است كه هر يك مايه مباهات ملت هستند.

رئيس سازمان اسناد و كتابخانه ملي افزود: اميدواريم كه از دست دادن اين افراد همچون قيصرامين پور، فولادوند و اين آخرين ضايعه ما را به خود آورد و سعي كنيم در زمان حيات دانشمندان و فرهيختگان آنها را دريابيم و كمر به خدمت آنان ببنديم.

مصطفي رحماندوست مشاور رئيس سازمان اسناد و كتابخانه ملي نيز در اين مراسم، مقام معنوي اين بانوي فرهيخته را بسيار بالا خواند و به ذكر خاطره‌اي از آن مرحومه پرداخت.

مشاور فرهنگي رييس جمهور و هيات همراه همچنين در بخش ديگري از اين برنامه با فعاليت هاي فرهنگي آستان مقدس امامزاده صالح آشنا شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها