دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
حضور مؤسسه بین‌المللی الهدی در نمایشگاه کتاب ترکمنستان

سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‏‌المللی کتاب و کنفرانس بین‌المللی «کتاب راه همکاری و پیشرفت» از تاریخ 14 لغایت 16 آبان‌ماه سال جاری در محل قصر نمایشگاهی عشق‌آباد برپا مي‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نمایشگاه کتاب ترکمنستان، بزرگترین گردهمایی سالانه ناشران و نویسندگان در منطقه آسیای مرکزی و قفقاز به شمار می‌رود. در این دوره از نمایشگاه، ناشرانی از 20  کشور حضور دارند که ازجمله آن‌ها می‌توان به ایران، انگلستان، چین، ترکیه، روسیه، فرانسه، امریکا و ... اشاره کرد.

کمیته هماهنگی و پشتیبانی نمایشگاه‌های بین‌المللی با همکاری انتشارات بین‌المللی الهدی و هماهنگی رایزنی فرهنگی ایران در عشق‌آباد مانند سنوات گذشته از ماه‌ها قبل نسبت به گردآوری کتاب‌‌های ادبی، هنری و فرهنگی و نیز ارتباط با ناشران و موسسات مطرح کشورمان برای حضور هرچه بهتر در این نمایشگاه فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام داد است که برآیند آن حضور هفت ناشر ایرانی در این نمایشگاه است.

ناشران ایرانی شرکت‌کننده در این دوره از نمایشگاه عبارتند از: مؤسسه فرهنگی و هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی، انتشارات متن (فرهنگستان هنر)، انتشارات بوستان کتاب، انتشارات آستان قدس رضوی (به نشر)، انتشارات دانشگاه فردوسی، انتشارات مختومقلی فراغی و انتشارات راه ابریشم.

امید است همانند سنوات گذشته با حضور فعال ناشران ایرانی در این دوره از نمایشگاه و با ارائه محصولات فاخر زمینه آشنایی هر چه بیشتر پژوهشگران، محققان با فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی ، گفتمان انقلاب اسلامی و اندیشه‌ها و رهنمود‌های حضرت امام خمینی‌(ره) و مقام معظم رهبری و معرفی صنعت نشر ایران فراهم آید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها