پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
آیین رونمایی از 3 کتاب حوزه دفاع مقدس برگزار شد

همزمان با سالگرد عملیات ثامن‌الائمه و شکست حصر آبادان مراسم رونمایی از کتاب‌های «خط شیر»، «امام حسنی‌ها» و «اصفهان دارالشهدا» از سوی لشکر ۱۴ امام حسین‌(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) دراصفهان، به نقل از روابط عمومی لشکر 14 امام حسین‌(ع)، غضنفر حسامی، جانشین فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین‌(ع) درباره این رونمایی گفت: همزمان با سالگرد عملیات ثامن‌الائمه و شکست حصر آبادان مراسم رونمایی از ۳ جلد از کتاب‌های دفاع مقدس که توسط لشکر ۱۴ امام حسین‌(ع) گرد‌آوردی و تدوین شده است برگزار شد.

وی ادامه داد: به همت کارکنان و مسئولان تدوین کتاب‌های دفاع مقدس لشکر مقدس امام حسین‌(ع) اصفهان، همه آثار، خاطرات و تجربیات رزمندگان این یگان در حال جمع‌آوری و تدوین در قالب کتاب است.
 
سرهنگ پاسدار حسامی افزود: تا‌کنون چندین جلد کتاب در همین راستا تدوین شده است؛ کارکنان بخش تاریخ شفاهی این یگان آماده دریافت اطلاعات و خاطرات همه رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین‌(ع) برای تدوین کتاب‌های جدید هستند.

جانشنین فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین‌(ع) بیان کرد: کتاب‌های «خط شیر»، «امام حسنی‌ها» و «اصفهان دارالشهدا» در حضور خانواده شهید مهدی سلیمان‌پور رونمایی و به مادر این شهید اهدا شد.

یادآور می‌شود، شهید مهدی سلیمان‌پور، فرمانده سپاه سنندج و از فرماندهان یکی از تیپ‌های لشکر امام حسین‌(ع) اصفهان بود. وی در تاریخ ششم مهرماه سال ۱۳۶۰ در عملیات شکست حصر آبادان به شهادت رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها