شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
«پیام محبت» محمود حکیمی در بازار کتاب

«پیام محبت» به قلم محمود حکیمی در انتشارات مدرسه منتشر و روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی انتشارات مدرسه، «پیام محبت» اثری از محمود حکیمی است که با موضوع مسلمان شدن افراد مختلف، در انتشارات مدرسه منتشر و روانه بازار نشر شده است.

داستان «پیام محبت» درباره مروان و مرتضی است. مروان پاکستانی و از پیروان مذهب حنفی و مرتضی ایرانی و شیعی مذهب است. این دو در آلمان رشته معماری می‌خوانند و بدون حساسیت به باورهای مذهبی یکدیگر باهم دوست هستند. اگرچه مروان گاهی تحت تاثیر تبلیغات سوء وهابیون در مورد شیعیان، در باره دوستش دچار تردیدهایی می‌شود. این شرایط ادامه دارد تا آن که مروان وارد گروهی می‌شود و پی می‌برد که هر آنچه تکفیری‌ها درباره اسلام و تعالیم آن و همچنین در باره شیعیان می‌گویند دروغ است.

نویسنده در این کتاب که برای نوجوانان نگاشته بر این نکته تأکید کرده است که آموزه‌های اسلام بر اساس مهرورزی و محبت است، همچنان که امام صادق علیه‌السلام فرموده است: «آیا دین غیر از محبت چیز دیگری است؟».

حکیمی علاوه بر آیات بسیار از قرآن کریم، روایات و احادیثی از چهارده معصوم درباره ضرورت محبت و مهرورزی در جامعه تأکید کرده است. همچنین در این داستان علت‌های گرایش به دین اسلام  و نمونه‌هایی از مسلمان شدن بسیاری از افراد ذکر شده است. 

کتاب «پیام محبت» در 104صفحه و به قیمت 180 هزار ریال در فروشگاه‌های سراسر کشور در دسترس مخاطبان قرر دارد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها