چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
دعوت استاندار از مردم استان برای شرکت در نمایشگاه کتاب

محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی طی پیامی از عموم مردم برای شرکت در یازدهمین نمایشگاه کتاب این استان دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ در این پیام ضمن تشکر ویژه از همکاری و همراهی کلیه دستگاه‌های فرهنگی موثر در برپایی نمایشگاه کتاب آمده است:

کتاب از دیرباز حافظ و احیاء‌کننده تفکر و اندیشه‌های والا و منبع عظیمی بوده‌است که طالبان علم، اندیشه و حقیقت را سیراب کرده و در رشد و حیات اجتماعی تاثیر بسزایی داشته است. میراث فرهنگی و تمدن اسلامی ما با بزرگترین اثر بشری عجین شده و همت همه بزرگان هدایت بندگان خدا به سوی روشنایی کتاب بوده است؛ چنانکه کلام الهی با قلم آغاز شده است«و علم بالقلم»
 
بی‌شک یکی از بزرگترین اقدامات فرهنگی ترویج کتاب و کتابخوانی و افزایش سطح آگاهی در بین مردم است. امروزه هجوم دشمن از طریق مرزهای فرهنگی انجام می‌شود و بالابردن میزان سواد و کسب دانایی از طریق مطالعه برای مردم یک امر ضروری است. برگزاری نمایشگاه کتاب و عرضه آثار فاخر ملی و بین‌المللی و آموختن فرهنگ زیبای مطالعه یکی از نیازهای جامعه ما است. 

لذا ضمن دعوت از عموم مردم فهیم استان جهت شرکت در نمایشگاه کتاب، از مدیران و فرمانداران محترم می‌خواهم زمینه استفاده شهروندان عزیز از این رویداد فرهنگی را فراهم کنند. 

زمان:  10 الی 15 مهر
مکان:مصلی امام خمینی(ره) بجنورد

محمدعلی شجاعی
استاندار خراسان شمالی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها