چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱
نحوه مشارکت کتاب‌فروشی‌ها در نمایشگاه‌های استانی اعلام شد

موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران نحوه حضور و مشارکت کتاب‌فروشی‌ها در نمایشگاه‌های استانی سال جاری را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، در دور جدید نمایشگاه‌های کتاب استانی که از 10 مهر با برگزاری پنج نمایشگاه آغاز می‌شود، کتاب‌فروشی‌ها مشارکت جدی و فعال‌تری خواهند داشت.

بر این اساس؛ کتاب‌فروشان استانِ محل برگزاری نمایشگاه استانی به‌شرط دارا بودن شرایط لازم و با ثبت‌نام در سامانه الکترونیکی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به آدرس (www.icfi.ir) می‌توانند به سه شکل در نمایشگاه‌های استانی حضورداشته باشند.

همراه کتاب، تبلیغی و پذیرش رسمی نمایندگی، شکل‌های ممکن حضور کتاب‌فروشان در نمایشگاه‌های کتاب استانی است. هر کتاب‌فروش می‌تواند صرفاً دریکی از آن‌ها با توجه به شرایط اعلامی ثبت‌نام و فعالیت کند.

در شکل «همراه کتاب» طبق روند این طرح که در سال های پیش هم اجرا می‌شد، کتاب‌فروش اطلاعات حساب بانکی خود را در پنل موجود ثبت کرده و دستگاه کارت‌خوان باقابلیت خوانش بن‌کارت‌های تخفیفی نمایشگاه را از ابتدا تا دو هفته بعد از اتمام مهلت نمایشگاه دریافت می‌کند.

در شکل دوم حضور کتاب‌فروشان در نمایشگاه‌های کتاب استانی که با عنوان حضور «تبلیغاتی» نام‌گذاری شده، علاوه بر مزیت طرح همراه کتاب به کتاب‌فروش اجازه می‌دهد تا غرفه‌ای را نیز در نمایشگاه دریافت کرده و به فعالیت بپردازد.

در شکل سوم که با عنوان «پذیرش رسمی نمایندگی» از آن نام‌برده شده، کتاب‌فروشان می‌توانند از ناشرانی که امکان حضور در نمایشگاه برایشان فراهم نیست، نمایندگی رسمی دریافت و کتاب‌های آن‌ها را جهت فروش معرفی و عرضه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها