یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
​معرفی « قنادی ادوارد» در چاپ اول رادیو فرهنگ

مجموعه ‌داستان « قنادی ادوارد» نوشته آرش صادق ‌بیگی یکشنبه 16 تیرماه در برنامه« چاپ اول »معرفی می شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ؛ برنامه «چاپ اول» که به معرفی تازه‌های نشر و کتاب‌های مهم نشر در کشور اختصاص دارد امروز کتاب «قنادی ادوارد» نوشته نویسنده جوان و خوش ذوق کشورمان آرش صادق‌بیگی را معرفی می‌کند .
صادق‌بیگی متولد سال ۶۱ است و پیش از این کتاب، مجموعه‌داستان «بازار خوبان» را منتشر کرده که عناوین کتاب سال و همچنین برنده جایزه جلال را در سال ۹۴ به این نویسنده اختصاص داد. او به غیر از این کتاب، «خاطرات یک سرتق» را نیز برای مخاطبان کودک و نوجوان در کارنامه دارد. صادق‌بیگی مدتی را هم به عنوان سردبیر مجله داستان همشهری فعالیت کرده است.

کتاب «قنادی ادوارد» ۶ داستان با این عناوین را شامل می‌شود: پاسخ چشم، دویدن به خواب، صد مثلث، شاخه‌های روشن، قنادی ادوارد، کبابی سردست.

دو داستان «پاسخ چشم» برای اولین‌بار اردیبهشت سال۹۷، «دویدن در خواب» آذر ۹۵، در مجله همشهری داستان چاپ شده‌اند. داستان «صد مثلث» هم در کتاب «خاتم» (مجموعه‌داستان برگزیده نخستین جشنواره خاتم در سال ۹۵) و «کبابی سردست» برای اولین‌بار دی‌ماه ۹۶ در همشهری داستان چاپ شده است. «شاخه‌های روشن» و «قنادی ادوارد» هم برای اولین‌بار در این کتاب چاپ‌ شده‌اند.

برنامه چاپ اول با اجرای مسعود بربر و تهیه‌کنندگی پرویز جمالی با موضوع معرفی تازه‌های نشر روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 12:45 برروی موج اف ام ردیف 106مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها