شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
کتاب «تزیینات معماری بارگاه حضرت رضا علیه‌السلام» نقد و بررسی می‌شود

نشست نقد و بررسی کتاب «تزیینات معماری بارگاه حضرت رضا علیه‌السلام» در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، نشست نقد و بررسی کتاب «تزیینات معماری بارگاه حضرت رضا علیه‌السلام» با سخنرانی میثم جلالی نویسنده کتاب و ولی‌الله کاووسی پژوهشگر و مترجم در روز دوشنبه 17 تیر 1398 خورشیدی از ساعت 14 تا ساعت 16 برگزار می‌شود.

یازدهمین جشنواره فرهنگی هنری ماه هشتم به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت از 13 تا 23 تیر 1398 خورشیدی در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود.

این جشنواره، برنامه‌های گوناگون فرهنگی در حوزه فرهنگ رضوی و تخصصی در گستره‌های کتاب‌داری و موزه‌داری و گستره فرهنگ و هنر اسلامی- ایرانی دربرمی‌گیرد، با برپایی آیین گرامی‌داشت میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها آغاز شده، با آیین گرامی‌داشت میلاد امام رضا علیه‌السلام پایان خواهد یافت.

کتابخانه و موزه ملی ملک، دوستداران فرهنگ و هنر اسلامی ـ ایرانی را به حضور در نشست نقد و بررسی کتاب «تزیینات معماری بارگاه حضرت رضا علیه‌السلام»، در ساختمان این گنجینه در محوطه تاریخی باغ ملی تهران به نشانی «میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد (میدان مشق)» فرامی‌خواند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها