سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
«خانم مربی» به بازار کتاب آمد

کتاب «خانم مربی»؛ مجموعه‌ای از خاطرات شفاهی سعیده صدیق‌زاده، پیرامون مسائل تربیتی و آموزشی نسل‌های بعد از انقلاب از سوی انتشارات دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی «راه‎یار» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب «خانم مربی» به کوشش مرضیه ذاکری، به مسائل تربیتی و آموزشی نسل‌های بعد از انقلاب پرداخته و جایگاه تربیت دینی، سبک زندگی خانوادگی صحیح و حفظ ارزش‌های انقلابی را با روایتی شیرین از خاطرات شفاهی مربی باسابقه پرورشی در دهه‌های 60، 70 و 80، تبیین کرده است.
 
این کتاب به دنبال انتقال تجربیات موفق تربیتی است که موضوعات مختلف فرهنگی با رعایت کیفیت، عمق، تنوع و شیوایی، به‌عنوان شاخصه‌های کار مفید تربیتی و انسان‌ساز است. محتوای جذاب و نکات ظریف تربیتی بسیاری که در این کتاب آمده، باعث می‌شود «خانم مربی» را کتاب کار معلمان و مربیان و کتاب کار مادران و همسران جوان بدانیم.  
 
پیش از این کتاب‌های «مربای گل محمدی» (خاطرات و تجربیات مربیان پرورشی دهه 60) و «دختر تبریز» (خاطرات یک معلم، مربی و امدادگر برجسته تبریزی) از مجموعه کتاب‌های تاریخ شفاهی مدارس انقلاب، از سوی انتشارات دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی «راه‌یار» منتشر شده است.
 
کتاب «خانم مربی» در 272 صفحه با قطع رقعی به بهای 30 هزار تومان به چاپ رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها