یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
دبیر و اعضای شورای فرهنگی اجتماعی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شدند

سید‌عباس صالحی، در احکام جداگانه دبیر و اعضای شورای فرهنگی اجتماعی این وزارتخانه را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی در حکمی پروین داد‌اندیش را به‌عنوان دبیر و عضو این شورا منصوب کرد.

در حکم صالحی خطاب به داد‌اندیش آمده است: «به استناد تبصره ١ ماده ١٣ آیین‌نامه شورای فرهنگی اجتماعی وزارت متبوع، مصوب جلسه مورخ ٨/١١/ ١٣٩٧ شورای معاونان به عنوان عضو و دبیر این شورا منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند سبحان و با هم‌‌اندیشی صاحب‌نظران حوزه‌های آسیب‌های اجتماعی و همکاری واحدهای تابعه در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکام جداگانه دیگری محمدمهدی احمدی، سیدضیاء هاشمی، علیرضا رشیدیان، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی خاموشی، ابوذر ابراهیمی‌ترکمان، محسن جوادی، عبدالهادی فقهی‌زاده، علی‌اصغر کاراندیش مروستی، سیدمحمدمجتبی حسینی، محمد خدادی، حسین انتظامی و لادن حیدری را به‌عنوان اعضای شورای فرهنگی اجتماعی این وزارتخانه منصوب کرد.

در احکام اعضای این شورا آمده است:
«به استناد تبصره ١ ماده ١٣ آیین نامه شورای فرهنگی اجتماعی وزارت متبوع، مصوب جلسه مورخ ٨/١١/ ١٣٩٧ شورای معاونان به عنوان عضو این شورا منصوب می شوید.
انتظار می رود با حضور منظم در جلسات شورا و اجرای مصوبات آن، این وزارتخانه را در تحقق اهداف آیین‌نامه یاد شده یاری فرمایید.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها