چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
رونمایی از هشت کتاب محمدرضا تقوی‌فرد

یکشنبه شب گذشته همزمان با پنجاه و یکمین سالروز تولد محمدرضا تقوی‌فرد (آصف) رونمایی از هشت کتاب شعر این دانش‌آموخته دانشگاه در محل هتل انقلاب تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، هشت کتاب شعر با عناوین «فریاد واژه‌ها»، «گفتنی‌ها را نزنید»، «بچه‌های محله زمین»، «فرمانروای روا»، «سقوط ثانیه‌ها»، «خط پایان تقلید»، «صد سال ماه‌گرفتگی» و «صبحتان به عشق»، اشعار محمدرضا تقوی فرد طی دهه 80 و 90 را در برمی‌گیرد و در قالب شعر نو سروده شده است.

پیش از این نیز مجموعه اشعار دیگری نظیر «شکوه شب»، «رقص قلم»، «مرزهای سکوت» و «دختر خورشید و پسر ماه» از این شاعر منتشر شده بود و این بار پس از 16 سال آثار این نویسنده توسط انتشارات هم قلم وارد بازار کتاب شد.

محمدرضا تقوی‌فرد متولد 22 اردیبهشت 1347 در تهران است و بنابر آنچه که در مراسم رونمایی از هشت کتاب وی در هتل انقلاب تهران اعلام شد، آثار دیگری از این استاد دانشگاه تهران در سال جاری منتشر خواهد شد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • مصطفی ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
    ایشون استاد دانشگاه تهران نیستند. در بخش اساتید دانشگاه تهران هیچ اسمی از ایشون نیست. در ضمن هنوز دکترا نگرفتند.
    • ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
      ایشون دکتری گرفته یا نگرفته به شما ربطی نداره میتونی بری دانشکده هنر بپرسی ببینی استاد هستند یا خیر .اما واسه ادمهایی مثل شما که به پیشرفت دیگران حسادت میکنید متاسفم هرچه باشند برای ما جانبازان افتخار کشور هستند جانباز ۶۵درصد وهمرزم دکتر تقوی فرد ایل بیگی
  • حبیب ایل بیگی (مسعود) ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
    باسلام ودعای خیر برای دکتر تقوی فرد دوست عزیز که فرمودین ایشون استاد نیستند .اولا ایشون نویسنده قابل و همچنین استاد دانشکده هنر و چندین عنوان که اگه بخوام ذکر کنم سرت گیج میره در یک کلام همین که ایثارگر هستن افتخار ما جانبازان هستن وبکوری چشم امسال شما دکتری شون رو هم گرفتن برای سلامتیش صلوات .جانباز ۶۵درصد جنگ وهم رزم دکتر تقوی فرد .افتخارایرانی دکتر جون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها