چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
«37 سال» با انتشارات شهید کاظمی در نمایشگاه کتاب تهران

کتاب «37 سال» با نگاهی واقع‌بینانه به طولانی‌ترین گروگان گیری قرن اخیر، به‌زودی از سوی انتشارات شهید کاظمی منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، 37 سال از آن روز یک‌شنبه تلخی که در پست بازرسی برباره در شمال بیروت، آن حادثه تلخ اتفاق افتاد، می‌گذرد. در آن روز گرم تابستان شرجی لبنان، شبه نظامیان فالانژیست مسیحی – مارونی که نقش جاده صاف‌کن و مزدور اسرائیل را برای اشغال لبنان ایفا می‌کردند، دست به جنایتی فراموش‌نشدنی زدند.
 
ربودن حاج احمد متوسلیان؛ فرمانده قوای محمد رسول الله (ص) که از ایران برای دفاع از مظلومان لبنان اعزام شده بود، سیدمحسن موسوی؛ کاردار سفارت ایران در بیروت، کاظم اخوان؛ خبرنگار و عکاس خبرگزاری ایرنا و بسیجی رزمنده تقی رستگار، طولانی‌ترین حادثه ربایش چهار نفر را رقم زد. از آن تاریخ تا به امروز، اخبار ضد و نقیضی منتشر شده که هیچکدام سندیت نداشته و همه بر حدسیات و ادعاها مبتنی است.
 
در این کتاب سعی شده که حتی‌المقدور با نگاه به ادعاها، نقابی به حقیقت زده شود؛ به آن امید که هرچه زودتر سرنوشت آن عزیزان مشخص شود تا مادر چشم‌انتظار حاج احمد متوسلیان، همسر و فرزند سیدمحسن موسوی و دیگران از نگرانی رهایی یابند.
 
کتاب «37 سال»، جدیترین اثر حمید داودآبادی است که همزمان با ایام سی ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از سوی انتشارات شهید کاظمی منتشر و عرضه می‌شود.
 
علاقه‌مندان می‌توانند در سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به غرفه انتشارات شهید کاظمی مراجعه و یا از طریق سایت manvaketab.ir با 20 درصد تخفیف، کتاب «37 سال» را تهیه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها