شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
​امکان استقرار بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب در زائرسرای حرم امام‌(ره)

معاون اجرایی سی‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امکان استقرار بازدیدکنندگان و ناشران شهرستانی در زائرسرای حرم امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از ستاد خبری سی‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مهدی اسماعیلی‌راد با اشاره به امکان اسکان دانشجویان و ناشران شهرستانی در زائرسرای حرم مطهر امام خمینی(ره) گفت: با توجه به اینکه در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب بازدیدکنندگان و ناشرانی از استان‌های کشور در تهران حضور پیدا می‌کنند، هماهنگی‌های لازم با زائر سرای حرم مطهر امام خمینی‌(ره) برای اقامت آن‌ها انجام شده است.

وی ادامه داد: زائر سرای حرم مطهر امام خمینی(ره) روزانه پذیرش 1000 نفر را دارد و صبحانه رایگان در اختیار بازدیدکنندگان و ناشران شهرستانی قرار خواهد داد. علاقه‌مندان برای استفاده از این ظرفیت در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران می‎توانند به بخش رفاهی نمایشگاه کتاب تهران مراجعه کنند.

اسماعیلی‌راد با اشاره به دیگر خدمات رفاهی در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با سازمان تاکسیرانی تعداد 40 ون به جابجایی بازدیدکنندگان در محل نمایشگاه خواهند پرداخت. همچنین تعدادی شاتل برقی نیز در نمایشگاه به ارایه خدمات خواهند پرداخت.

معاون اجرایی ادامه داد: همچنین قرار است تعدادی کانکس مادر و کودک در نمایشگاه مستقر شوند تا به ارایه خدمات به مادران و اطفال بپردازند.

سی‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از 4 تا 14 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد. ام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها