شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
«روايت دوم» منتشر شد

كتاب نقد ادبی داستان كوتاه و رمان روايت دوم به كوشش سعيد ناظمی و با همكاری فريبا عابدين‌نژاد و مژده شيرزاد و از سوی نشر شبچراغ در 136 صفحه منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) روايت دوم نخستين كتاب از انجمن نقد ادبي روايت دوم است كه با راهنمايی‌های حسين ورجاني منتشر می‌شود. اين كتاب شامل نقدهای ادبی منتشر شده و منتشر نشده برخی داستان‌های كوتاه و رمان‌های مطرح ايرانی است كه در كارگاه‌های آموزشی انجمن روايت دوم شكل گرفته است.

در پشت اين كتاب و به قلم سعيد ناظمي آمده است: «روايت‌ها ناگفته‌های زيادی دارند. بخشي از آن در سپيدی كاغذ آشكار می‌شود و  برخی ديگر در هزارتوی كلمات، نوشته‌ها و انديشه‌ها. اين نقب در ژرفای كلمات است كه گره‌های ناگفتنی داستان‌ها را باز می‌كند. آئينه‌اي می‌شود برای بازتاب يك تفكر، يك انديشه و يك جهان‌بيني تازه. از اين روست كه هر ذهن هزار راه نرفته را می‌كاود تا مسير درست را بيابد و به واقع روايت دوم از اين دست است. رجوع به ناگفته‌ها و نانوشته‌ها و گشودن افقی جديد در اذهان و افكار.»


مجموعه داستان «رنگ‌ها با آدم حرف می‌زنند» و مجموعه غزل «رقص باد صبا» دو اثر نوشتاری سعيد ناظمي است. در سال 98 نيز از اين نويسنده دو كتاب «وصال عاشقانه» (تركيب‌بند عاشورايي) از سوی نشر لمپا و «4 مقاله» (چهار مقاله با موضوع علوم ارتباطات) توسط نشر شالان به بازار نشر می‌آيد.      
   
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها