دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳
«من پیش از تو» در قلمستان اصفهان نقد و بررسی می‌شود

رمان عاشقانه «من پیش از تو» نوشته جوجو مویز در کتابخانه تخصصی ادبیات اصفهان در مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان نقد و بررسی می شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، دفتر تخصصی ادبیات مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان با همکاری کتابخانه تخصصی ادبیات، چهارشنبه آخر هر ماه جلسه نقد و بررسی یک کتاب را برگزار می‌کند و جلسه نقد فروردین ماه این مرکز هم به «من پیش از تو» اختصاص دارد.

کتاب «من پیش از تو» (با عنوان اصلی Me before you) اثری از جوجو مویز نویسنده و روزنامه‌نگار انگلیسی است که از سال ۲۰۰۲ به نوشتن رمان‌های عاشقانه مشغول است.

این کتاب او در سال ۲۰۱۲ منتشر شده و می‌توان آن را محبوب‌ترین کتاب جوجو مویز در ایران نامید؛ کتابی که برای نخستین بار از سوی انتشارات آموت در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت. این کتاب به مدت ۱۲ هفته در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار داشت.

جوجو مویز تا به‌ حال توانسته دو بار جایزه‌ انجمن رمان‌‌نویسان رمانتیک را دریافت کند. داستان این کتاب درباره لوئیزا کلارک ۲۶ ساله است که با خانواده‌اش زندگی می‌کند. لوییزا که در تأمین معیشت خانواده کمک می‌کند، شغل خود را در یک کافه محلی از دست می‌دهد. بعد از چندین تلاش بی‌نتیجه، برای مراقبت از ویل ترینر، یک مرد جوان موفق و ثروتمند که دو سال پیش در اثر سانحه موتورسیکلت فلج شده‌است، استخدام می‌شود. مادر ویل، کامیلا، لوییزای بی‌تجربه را استخدام می‌کند تا به زندگی ویل طراوت ببخشد.

یادآوری می‌شود این جلسه نقد با عنوان «رمان محبوب من» روز پنج شنبه 28 فروردین ماه از ساعت 17 در مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان اصفهان واقع در باغ غدیر برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها