پنجشنبه ۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
شرمین نادری با «قمر در عقرب» به باغ موزه هنر ایرانی می‌آید

بخش‌هایی از کتاب «قمر در عقرب» توسط شرمین نادری نویسنده کتاب، ۸ فروردین‌ماه ساعت ۱۲ در برنامه «قصه باغ» باغ موزه هنر ایرانی خوانده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «قمر در عقرب» شرمین نادری برخلاف تاریخ نگارانی که تنها به تخت نشستن‌ها و از تخت فرو افتادن‌ها را نقل می‌کنند، به بخش‌هایی ظریف از تاریخ توجه دارد و با زبانی طنز وقایع صدسال اخیر را از دوره فتحعلی شاه تا سال‌های ۱۳۳۰ روایت می‌کند.
این کتاب توسط انتشارات حرفه هنرمند و با همکاری و مشارکت موسسه فرهنگی هنری «گنجینه هزار افسان» با موضوع مستندنگاری قصه‌ها و خاطرات تهران به چاپ رسیده است.

شرمین نادری کارشناس ارشد تصویرسازی از دانشگاه تهران، از سال ۱۳۸۰ به عنوان نویسنده و تصویرگر در نشریات مختلف به ویژه حوزه جوان و نوجوان کار کرده. او همچنین تجربه نویسندگی برای برنامه‌های نوجوان و جوان در تلویزیون و تجربه قصه‌گویی و قصه‌نویسی برای آیتم‌های برنامه رادیو هفت را در کارنامه‌اش دارد.

کتاب‌های منتشر شده‌اش از سال ۱۳۸۳ تا امروز بیشتر در حوزه تاریخ و ادبیات کهن و قصه‌های قدیمی و زندگی آدم‌های روزگار دور است.

کتاب جادو نشرحوض نقره، به عنوان شاعر و تصویرگر ۱۳۸۳،«رویای تهران »:نشر کتاب شهر تهران، به عنوان نویسنده و تصویرگر ۱۳۸۹، «خانجون و خواب شمرون»: نشر حوض نقره، ۱۳۸۹. «خانجون و کوچه پریون»: نشر حوض نقره، ۱۳۹۰.«خانجون و بوی ریحون» نشرحوض نقره ۱۳۹۰،«فدایت شوم » نشرحوض نقره ۱۳۹۱، «قمر در عقرب»: نشر حرفه هنرمند، ۱۳۹۰ «تلخ و شیرین بلدیه »: نشر کتاب شهر ۱۳۹۱. «ماه گرفته‌ها»: نشرکتاب آمه ۱۳۹۲. «اشرف جان و رویاهای شهریور» نشرکتاب آمه ۱۳۹۳ (با همکاری سیروس سعدوندیان ). نمایشنامه «منو تلخک»، نوشته نیما دهقانی، نشرحوض نقره، به عنوان تصویرگر و حاشیه نویس، ۱۳۹۳.

کتاب‌خوانی «قمر در عقرب» روز ۸ فروردین ساعت ۱۲ در برنامه «قصه باغ» در باغ موزه هنر ایرانی خوانده می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۲۶۸۶۰۶۳-۵ تماس بگیرند و برای حضور در برنامه به نشانی چهارراه پارک وی، خیابان شهید فیاضی، خیابان بوسنی هرزگوین، سه راه دکتر حسابی، باغ موزه هنر ایرانی مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها