یکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
یادداشت‌های نوجوان مروج کتابخوانی کتاب می‌شود

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با خانواده مرحوم فاطمه صمدی؛ مروج کتاب و کتابخوانی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)  به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن جوادی؛ معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و علیرضا کاظمی؛ معاون پژوهشی و فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یکشنبه(٢٦ اسفندماه) با خانواده مرحوم فاطمه صمدی؛ مروج کتاب و کتابخوانی دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

پدر مرحوم فاطمه صمدی در این دیدار با اشاره به فعالیت‌‍‌های دخترش در ترویج کتاب و کتابخوانی گفت: دختر من از کودکی به‌طور داوطلبانه به تبلیغ کتاب و کتابخوانی می‌پرداخت. او حتی کتابخانه‌ سیاری جنب واحد مسکونی ما تاسیس کرده بود.

وی با تشکر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در توجه به کتابخوانی در میان نوجوانان گفت: مجموعه‌‎ای از نوشته‌ها و آثار وی جمع‌آوری شده که قرار است در قالب یک کتاب منتشر شود.

علیرضا کاظمی نیز با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی در میان نوجوانان و توجه به استعدادهای آن‌ها عنوان کرد: وزارت آموزش و پرورش نیز در آینده نزدیک مراسم یادبودی برای این نوجوان مروج کتابخوانی برگزار خواهد کرد.

براساس این گزارش، فاطمه صمدی نوجوان، مروج کتاب و کتابخوانی در پنجمین دوره جشنواره تقدیر از مروجان کتاب به دلیل ارایه طرح‌ها و فعالیت‌هایش مورد تقدیر قرار گرفت. این نوجوان مروج کتابخوانی مبتلا به بیماری سرطان بود که چند روز پیش جان به جهان آفرین تسلیم کرد و در بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها