دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
انتشار فراخوان جشنواره ادبی «روایت انقلاب»

مجمع ناشران انقلاب اسلامی، فراخوان جشنواره ادبی «روایت انقلاب» را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از مجمع ناشران انقلاب اسلامی، فراخوان جشنواره ادبی «روایت انقلاب» منتشر شد.

اولین دوره این جشنواره با نام «جایز مردمی و ادبی شهید سیدعلی اندرزگو» با محوریت «مبارز ادبی با تحریف تاریخ معاصر» و «بیان حقایق و روشنگری دربار رژیم پهلوی»، در قالب‌های داستان بلند، رمان و شعر بزرگ‌سال، داستان کودک و نوجوان و روایت تاریخ برگزار می‌شود. مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پانزدهم اردیبهشت ۹۸ اعلام شده است.

پوستر فراخوان این جشنواره اخیراً با حضور چهره‌هایی همچون حجت‌الاسلام دکتر رضا غلامی، حجت‌الاسلام محمود دعایی، حجت‌الاسلام علیرضا سبحانی‌نسب، حجت‌الاسلام سیدمجید پورطباطبایی، نادر قدیانی، رحیم مخدومی، غلامرضا حسینی، علی‌اکبر تورانیان و میثم نیلی در همایش «صنعت نشر در دهه پنجم انقلاب اسلامی» رونمایی شد.

گفتنی است این جشنواره به همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی و با حمایت و همکاری مرکز اسناد انقلاب اسلامی، بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیاء، انجمن قلم ایران، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، حوزه هنری انقلاب اسلامی و مؤسسه فرهنگی شهرستان ادب، در شهریور سال ۱۳۹۸ و هم‌‌زمان با ایام شهادت شهید سیدعلی اندرزگو خواهد بود. برگزیدگان خود را خواهد شناخت.

دبیرخانه جایزه از کلیه نویسندگان، مترجمان و ناشران در سه گروه: داستان بلند، رمان و شعر بزرگ‌سال، داستان کودک و نوجوان و روایت تاریخ دعوت کرده است تا آثار ادبی خود را با درون‌مایه «مبارزه ادبی با تحریف تاریخ معاصر» و «بیان حقایق و روشنگری درباره رژیم پهلوی»‌ را به دبیرخانه جایزه شهید سیدعلی اندرزگو ارسال کنند.
 
همه آثار تولیدی اعم از نشر و بازنشر در سال‌های ۹۶،۹۵ و ۹۷ که دارای درون‌مایه مدنظر جایزه باشند، می‌توانند در این جایزه شرکت کنند.

علاقه‌مندان به حضور در جشنواره ادبی «روایت انقلاب» می‌توانند به دبیرخانه این جشنواره به نشانی تهران، خیابان انقلاب، خیابان دوازدهم فروردین، خیابان شهدای ژاندارمری، پلاک ۱۴۰ مراجعه کرده و یا با شماره  ۶۶۹۷۶۴۸۲، داخلی ۲۰۸ و ۲۰۹ تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها