دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
فراخوان جشنواره «روایت انقلاب» منتشر شد

مجمع ناشران انقلاب اسلامی، فراخوان جشنواره ادبی «روایت انقلاب» را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مجمع ناشران انقلاب اسلامی، فراخوان جشنواره ادبی «روایت انقلاب» را منتشر کرد. اولین دوره این جشنواره با عنوان «جایزه مردمی و ادبی شهید سیدعلی اندرزگو» با محوریت «مبارزه ادبی با تحریف تاریخ معاصر» و «بیان حقایق و روشنگری درباره رژیم پهلوی»، در قالب‌های داستان بلند، رمان و شعر بزرگ‌سال، داستان کودک و نوجوان و روایت تاریخ برگزار می‌شود.
 
این جشنواره به همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی و با حمایت و همکاری مرکز اسناد انقلاب اسلامی، بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا، انجمن قلم ایران، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، حوزه هنری انقلاب اسلامی و مؤسسۀ فرهنگی شهرستان ادب برگزار و شهریور سال 1398 همزمان با ایام شهادت شهید سیدعلی اندرزگو، برگزیدگان خود را خواهد شناخت.
 
به برگزیدگان، علاوه بر جوایزه نقدی، معنوی و فرهنگی، لوح یادبود و نشان جایزه شهید سیدعلی اندرزگو اهدا می‌شود.
 
شرایط شرکت در جایزه
همه آثار تولیدی اعم از نشر و بازنشر در سال‌های 95، 96 و 97 که دارای درون‌مایه مدنظر جایزه باشند، می‌توانند در این جایزه شرکت کنند.
 
مهلت و شیوه ارسال آثار
پدیدآورندگان باید دو نسخه از آثار خود را تا نیمه اردیبهشت 1398 به دبیرخانه جایزه به نشانی تهران، خیابان انقلاب، خیابان دوازدهم فروردین، خیابان شهدای ژاندارمری، پلاک 140، کد پستی: 1314673884 ارسال کنند.

شماره تلفن دبیرخانه : 02166976482، داخلی 208 و 209
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها