سه‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
اقبال از بخش داستان سومین دوسالانه ملی جایزه ادبی بوشهر

دبیر بخش داستان سومین دوسالانه ملی جایزه ادبی بوشهر از استقبال نویسندگان مطرح از این بخش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) سینا برازجانی با اعلام این خبر گفت: بخش داستان دوسالانه ملی جایزه ادبی بوشهر در دوره‌های پیش نیز با استقبال نویسندگان و ناشران مطرح کشوری روبه‌رو شده بود که خوشبختانه در این دوره نیز شاهد اقبال هم نویسندگان باتجربه و هم نویسندگان جوان کشوری از این بخش هستیم.

وی در ادامه با بیان این‌که برای انتخاب هیئت داوران این دوره تلاش شد ضمن تأکید و تکیه بر دانش داوران، به ذائقه مخاطب امروزی هم توجه شود، افزود: از این‌رو، فرشته احمدی، محمدرضا صفدری، صمد طاهری، محمد کشاورز و حسن محمودی برای داوری سومین دوره جایزه ادبی بوشهر معرفی شدند.

دبیر بخش داستان سومین دوسالانه جایزه ادبی بوشهر با تأکید بر این‌که علاقه‌مندان می‌توانند در بخش داستان این جایزه ملی در دو بخش اصلی و ویژه شرکت کنند، تصریح کرد: بخش شعر داستان شامل الف) ‌داستان منتشرنشده، ب) مجموعه‌داستان چاپ‌شده و پ) رمان (منتشرنشده و یا منتشرشده) با موضوع آزاد می‌شود و بخش ویژه هم آثاری را در برمی‌گیرد که در فضای بومی بندربوشهر یا با موضوع خلیج فارس خلق شده‌اند.
برازجانی در پایان یادآور شد: متقاضیان برای حضور در این رویداد ادبی می‌توانند تا بیستم اسفندماه آثار خود را به دبیرخانهٔ این جایزه به نشانی پستی: بوشهر، خیابان چمران، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر، طبقهٔ سوم دبیرخانه سومین دوسالانهٔ ملی جایزهٔ ادبی بوشهر یا به پست الکترونیکی جایزه به نشانی bushehrla1392@gmail.com ارسال کنند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 09911719720 تماس برقرار و یا به وب‌سایت
farhangi.bushehr.ir مراجعه کنند.

یادآوری می‌شود، آیین پایانی سومین دوسالانهٔ ملی جایزهٔ ادبی بوشهر هم‌زمان با روز خلیج فارس دهم اردیبهشت سال ۹۸ با حضور شاعران و نویسندگان مطرح کشوری در بوشهر برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها