شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲
توزیع کتاب‌های دینی و فرهنگی در دفتر آیت‌الله‌ جوادی آملی

دفتر آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی با هدف نشر آموزه‌های قرآن و اهل‌بیت (ع)، پاسخگویی به سوالات شرعی مذهبی، بیان مشاوره‌های دینی و توزیع کتاب‌های دینی و فرهنگی، در تهران گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، دفتر آیت‌الله‌العظمی عبدالله جوادی آملی؛ از مراجع معظم تقلید، همچون سایر دفاتر مراجع، پاسخگویی به سوالات شرعی، میزبانی از مراجعات مردمی، ارائه مشاوره‌های دینی و برگزاری جلسات دینی و مذهبی را انجام می‌دهد.

اما در این میان، رویکردی متفاوت در این دفتر حکمفرماست؛ توزیع کتاب‌های دینی و فرهنگی، برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه‌های سبک زندگی اسلامی، برگزاری همایش‌های علمی و مذهبی در دانشگاه‌ها، برپایی نمایشگاه‌های عکس و جملات قصار و برگزاری کلاس تفسیر قرآن با محوریت تفسیر «تسنیم» ازجمله برنامه‌های فرهنگی . مذهبی این دفتر خواهد بود.
 
از دیگر برنامه‌های دفتر آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی، برگزاری کلاس‌های روخوانی قرآن و تدریس کتاب «مفاتیح الحیوه» اثر آیت‌الله العظمی جوادی آملی است. این دفتر به دلیل داشتن چنین رویکردی که طبیعتا ریشه در روحیه علم‌گرای ایشان دارد، یکی از دفاتر متمایز است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی مهاجرانی؛ مسئولیت دفتر نمایندگی آیت‌الله العظمی جوادی آملی را برعهده دارد و حجت‌الاسلام والمسلمین امیرمیثم سعیدی؛ مسئول امور فرهنگی، اطلاع‌رسانی و روابط عمومی این دفتر است.
 
دفتر نمایندگی آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی در تهران، در خیابان مجاهدین اسلام، پایین‌تر از میدان شهدا واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها