شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
سه باشگاه کتابخوانی خوزستان در میان نامزدهای جام باشگاه‌های کتابخوانی

در سومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان، 3 باشگاه از استان خوزستان به نامزد مرحله نهایی راه یافته‌اند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران ( ایبنا) در خوزستان، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اعلام این خبر گفت: در سومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی خوزستان پس از مرحله داوری استانی در هر بخش 5 اثر به دبیرخانه مرکزی جام باشگاه‌ها ی کتابخوانی ارسال شد.

مرتضی جمشیدی افزود: از بین 5 باشگاه کتابخوانی خوزستان 3 باشگاه «ایراندخت» از اهواز و دو باشگاه «اوریای شهدای باصدی» و باشگاه «مهر آیین و مهر آذین» به مرحله نهایی جام باشگاه‌های کتابخوانی راه یافتند.

وی با اشاره به فعالیت باشگاه‌های کتابخواین اضافه کرد: در این رویداد سالیانه که اجرای آن بین 6 تا 8 ماه به طول می‌انجامد، در مرحله نخست باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان با حمایت تسهیل‌گران بزرگسال که در کارگاه‌های آموزشی شرکت کرده‌اند، با حضور حداقل ۱۲ کودک یا نوجوان تشکیل می‌شود و پس از ثبت باشگاه در سامانه شبکه ترویج کتابخوانی، اعضای آن باشگاه از تسهیلات خرید کتاب با تخفیف ۵۰ درصد بهره‌مند می‌شوند.

این مقام مسئول در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه خوزستان امسال در ثبت باشگاه‌ها در رتبه بالایی قرار گرفت، تصریح کرد: در سومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی استان خوزستان توانست با ثبت 450 باشگاه کتابخوانی از 20 شهرستان استان در بین رتبه پنجم کشوری قرار بگیرد.

یادآور می‌شود، آیین اختتامیه سومین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان 14 اسفندماه سال جاری در پردیس سینمایی باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها