شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴
بازخوانی «مشت بر پوست» در رادیو تهران

رمان «مشت بر پوست»، اثر هوشنگ مرادی کرمانی از امشب یازدهم اسفند تا پنجشنبه شانزدهم، در برنامه «کتاب شب» رادیو تهران با صدای بهروز رضوی بازخوانی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)،‌ موضوع رمان «مشت بر پوست»، سرگذشت پسری به نام «موشو» است که بعد از فوت پدرش مجبور می‌شود درس و مدرسه را رها کند و به دنبال کار بگردد تا کمک خرج خانواده باشد، اما برای پیدا کردن کار، گرفتار ماجراها و مشکلاتی می‌شود.

ماجرای این رمان در دوره ستم‌شاهی و در یکی از نقاط شهر کرمان می‌گذرد و هوشنگ مرادی کرمانی، جزییاتی افشاگرانه درباره پشت پرده بعضی مشاغل را شرح می‌دهد؛ مشاغلی که وقتی موشو با آنها روبه‌رو می‌شود، به خاطر وجدان پاکش، رهایشان می‌کند و دوباره به همان شغل پدری (که آوازخوانی و تنبک‌زنی در کوچه و بازار است) روی می‌آورد.

تنظیم رادیویی این اثر به عهده محمدباقر رضایی بوده، رضا قربانی تهیه‌کننده، محسن فراهانی، صدابردار و گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران متولی تولید آن است.

ضبط رمان در استودیو 22 معاونت صدا در شش قسمت 20دقیقه‌ای انجام و در اختیار پخش قرار گرفته است تا در ساعت 23 و 30 دقیقه به سمع علاقه‌مندان برسد.

برنامه‌‌های «کتاب شب» بعد از پخش از رادیو، در سایت رادیو تهران برای استفاده رایگان عموم قرار خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها