سه‌شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
کتاب «اندازه‌ نما در لانگشات، بررسی قتل مبهم» رونمایی می‌شود

رمان «اندازه نما در لانگشات، بررسی قتل مبهم» نوشته محمدرضا بردبار روز چهارشنبه 8اسفندماه با حضور جمعی از اهالی سینما و تئاتر رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «اندازه‌نما در لانگشات، بررسی قتل مبهم» اولین تجربه محمدرضا بردبار در قالب رمان است، که به قتل پسر رئیس‌جمهور می‌پردازد و بازپرس این پرونده در پی یافتن راز این قتل است. داستان به شرایط اقتصادی و اجتماعی زمان حال جامعه اشاره دارد.
 
پیش از این رمان، بردبار دو مجموعه شعر با نام‌های «چتری به زیر اشک‌های باران» و «کوزه لبه پنجره» را به انتشار رسانده است.
 
گفتنی است، پیش از رونمایی از این رمان، نمایش «بستنی یخی» به نویسندگی و کارگردانی افسون شکاری که در سال 86 موفق به دریافت دیپلم افتخار از جشنواره تئاتر فجر شده است، با خوانش محمد ساربان، قربان نجفی و مسعود حقی خوانش ‌می‌شود.

همچنین در این مراسم از مسعود فروتن، محمدساربان، رضا بنفشه‌خواه و قربان نجفی نیز به پاس سال‌ها تلاش در عرصه فرهنگ و هنر تقدیر خواهد شد.
 
مراسم رونمایی از تازه‌ترین اثر محمدرضا بردبار در مقام نویسنده، روز چهارشنبه 8اسفندماه ساعت ۱۶ در کافه آلوراس به نشانی خیابان شریعتی، پایین‌تر از میدان قدس، روبه‌روی پمپ بنزین برگزار می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها