یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴
پویش «کتاب ‌و زندگی» به «قصه دلبری» رسید

مجمع ناشران انقلاب اسلامی، هفتمین دوره پویش کتاب‌خوانی «کتاب‌ و زندگی» را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مجمع ناشران انقلاب اسلامی با همکاری انتشارات روایت فتح، به‌ منظور ترویج فرهنگ مطالعه، پویش کتاب‌خوانی «کتاب ‌و زندگی» را از عید چهل‌سالگی انقلاب تا عید سعید فطر برگزار می‌کند.
 
کتابِ محوری این دوره از پویش، «قصه دلبری»، روایت مرجان دُرعلی؛ همسر شهید محمدحسین محمدخانی از شهدای مدافع حرم است. این کتاب را محمدعلی جعفری به رشته تحریر درآورده و انتشارات روایت فتح آن‌را منتشر کرده است.
 
کتاب «قصه دلبری» برای این پویش بازنویسی و در 144 صفحه به بهای 15 هزار و 500 تومان عرضه شده است.
 
«قصه دلبری» روایت عاشقانه، پنج سال زندگی مشترک راوی کتاب با شهید محمدخانی است. شهید محمدحسین محمدخانی پیش از شهادت به همسرش گفته است: «وقتی شهید شدم، خاطراتم را در قالب «نیمه پنهان ماه» انتشارات روایت فتح چاپ کن» و به نقل بعضی از خاطرات در این کتاب تأکید داشته است.
 
دوره هفتم پویش «کتاب ‌و زندگی» مانند دوره‌های قبل، دارای جوایز متنوع و روش‌های مختلف برای شرکت در مسابقه است.
 
روش اول: پاسخ به سؤالات
برچسب روی برگه سؤالات میان کتاب را بخراشید و پاسخ‌های صحیح سؤالاتِ پشت برگه مسابقه را طبق الگوی زیر، به شماره 1000100015000 بفرستید.
1323123212*84*631572980
نکته ۱: شماره گزینه‌های صحیح باید پشتِ‌سرِهم و بدون فاصله درج شود.
نکته ۲: برای شرکت در این بخش، از طریق تارنمای مسابقه، به نشانی  www.ketabzendegi.ir نیز می‌توانید اقدام کنید.
 
روش دوم: انتشار عکس، فیلم، پادکست و یادداشت درباره کتاب در اینستاگرام
پس از مطالعه کتاب، نوشته‌ای درباره آن با هشتک‌های #قصه_دلبری و #کتاب_و_زندگی در اینستاگرام منتشر کنید. سپس نوشته خود را به صفحه ketabzendegi ارسال کنید.
 
روش‌های تهیه کتاب
کتاب «قصه دلبری» علاوه بر عرضه مستقیم در مراکز فروش، به‌صورت اینترنتی هم فروخته می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش می‌توانند به سایت‌ www.ketabzendegi.ir یا سایت revayatfath.ir  مراجعه کرده و نشانی مراکز فروش کتاب در شهرشان را جست‌وجو یا کتاب را به‌طور برخط خریداری کنند. به‌منظور حمایت از منابع ملی، نسخه الکترونیک کتاب نیز در اپلیکیشن طاقچه قرار داده شده است.
 
همچنین افرادی که از قبل این کتاب را تهیه کرده‌اند، برای دریافت راهنمایی‌های لازم درباره شرکت در مسابقه، به سایت پویش مراجعه کنند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضه خواجه وندی ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
    سلام من در مسابقه شرکت کردم اس ام اس هم فرستادم جوابی نیامد چرا؟کتاب رو در نوروز تهیه کردم جوابها رو هم بعد از تعطیلات فرستادم شماره تماس 09195826203

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها