پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
نویسنده کتاب‌های « شرح اسم» و «الف لام خمینی» در نمایشگاه کتاب عمان

بیست و چهارمین دوره نمایشگاه کتاب عمان، شامگاه چهارشنبه اول اسفندماه، افتتاح شد. جمهوری اسلامی ایران در این دوره از نمایشگاه عمان، با نمایش 400 عنوان کتاب حضور دارد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، براساس تفاهم‌نامه با نمایشگاه کتاب عمان، موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به نمایندگی از نشر جمهوری اسلامی ایران در غرفه‌ای به مساحت 27 مترمربع حضور یافته است. 400 عنوان کتاب و لوح فشرده در زمینه‌های مختلف ازجمله ایران‌شناسی، هنر، ادبیات کلاسیک و معاصر، کودک و نوجوان، ادبیات دفاع مقدس در غرفه ایران به نمایش گذاشته‌ شده است. پس از آئین افتتاحیه نمایشگاه، وزیر گردشگری و وزیر اطلاع‌رسانی عمان از غرفه موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران بازدید کردند.
 
معرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در قالب بروشور و کاتالوگ، دعوت از ناشران شرکت‌کننده در نمایشگاه برای حضور در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، معرفی نشر ایران، معرفی طرح «گرنت» به‌منظور تسهیل در امر فروش کتاب‌های ایرانی، عرضه بروشور نگاهی اجمالی به صنعت نشر در ایران مشتمل بر معرفی مراکز اطلاع‌رسانی کتاب در عرصه بین‌المللی، معرفی اتحادیه‌ها و تشکل‌های نشر و آژانس‌های ادبی ازجمله اهداف و فعالیت‌هایی است که در مدت حضور ایران در این نمایشگاه دنبال می‌شود.
 
هدایت الله بهبودی نویسنده کتاب‌های « شرح اسم» و «الف لام خمینی» نیز با حمایت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در این نمایشگاه حضور دارد.
 
بیست و چهارمین دوره نمایشگاه کتاب عمان 1 تا 12 اسفند برگزار می‌شود. استان « بُرَیمی» یکی از استان‌های کشور پادشاهی عمان، مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها