چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰
اولین مرکز مطالعه خصوصی کشور افتتاح شد

اولین مرکز مطالعه خصوصی کشور ویژه بانوان با نام «هدف» در قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قزوین، اولین مرکز مطالعه خصوصی کشور ویژه خواهران با حضور بیدخام مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی و ربیعی مدیرکل امور زنان استانداری قزوین، قافله باشی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر و رستمی مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قزوین در این شهر افتتاح شد.

در آیین افتتاح این مرکز، رستمی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین استان قزوین گفت: در حال حاضر و با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی که متاسفانه میزان خدمات و کالا‌های فرهنگی هر روز از سبد خانوار در حال کاهش است، ما باید بیشتر از گذشته از کسانی که در این زمینه سرمایه‌گذاری می‌کنند، حمایت کنیم.

وی افزود: شرایط امروز فرهنگی کشور نیازمند ایده‌ها و ابتکارات نو است و در این راستا باید بتوانیم از ظرفیت جوانان استان بهره بگیریم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین تصریح کرد: مرکز مطالعه‌ای که امروز با نام «هدف» در قزوین راه‌اندازی شده است، یکی از همین ایده‌های نو است که می‌تواند کمکی در حوزه کتاب و کتابخوانی استان باشد.

رستمی افزود: این مرکز قرار است با برنامه ریزی درست و ارائه برنامه هدفمند به دانش آموزان و به ویژه داوطلبین کنکور خدمت ارائه کند.

وی بیان کرد: این مرکز با مجوز نهاد کتابخانه‌های قزوین راه‌اندازی شده و خدمات مشاوره‌ای و تحصیلی به علاقمندان ارائه خواهد کرد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین ادامه داد: در این مرکز خدمات تکمیلی ماننده مشاوه روانشناسی و تحصیلی، رفع اشکال، تغذیه سالم، سرویس ایاب و ذهاب و سنجش و آزمون‌های مستمر، سایر تسهیلات لازم پیش بینی شده است.

رستمی در پایان گفت: با ایجاد این مرکز در مجموع برای 20 نفر کارآفرینی ایجاد شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها